Space Tumblr Themes

Theatre major. Graduate. Amateur photographer. Book lover. Mostly tired and coping. Sass.

bookoisseur:

wanderingweasleys:

shardwick:

Fun at Weasley’s Wizard Wheezes.

#ActualSiblings

The look on her face.

"I have been dealing with this for 10 years. You don’t even know."

parkingstrange:

glihtzy:

Every time a boy that I don’t know follows me on a social media or likes a selfie of mine or really any interaction over the internet I always think “this could be the start of something” all because of nicole and benji (aka strangeparking)

You’re one like away from a committed relationship on the internet

odiedragon:

solitae:

leftenantreece:

2112tryptophanbonfires:

ANNIE - Official Trailer (2014)

I’m not gonna lie, I teared up a little bit when I saw the trailer.

I’m sooo excited for this… cheese fest and all!

this is so freaking adorable and yes i cried. I can’t wait.

I CAN’T WAIT

So I’ll probably get slammed for this (because, tumblr) but here goes anyway.  Ask box is open, slam away.

When the original Little Orphan Annie was written, chronologically we were a lot closer to a time where there was a strong bias against Irish people.  By making Annie red haired, it was implied that she was of Irish descent, and by extension, the audience would have inherently known that was part of the bias against her.

Changing Annie’s race to African American replicates this same dynamic in modern society, and that’s a big part of why so many people were upset by it.  A BLACK orphan?!  Nooooooo, keep her white and red haired and cute I DON’T WANT TO DEAL WITH HOW THIS IS MAKING ME UNCOMFORTABLE.

Casting Annie as black in 2014 is a much more true to the original character than casting her as a caucasian red head.

lezbian-chic:

Governor elections are coming up really soon.

Your main tickets are:

Tx. attorney general Greg Abbott (R)

Senator Wendy Davis (D)


Abbott is for “traditional values” AKA against gay rights.

Davis is all for LGBTQ rights.

IF WENDY DAVIS IS ELECTED TEXAS MAY FINALLY LEGALIZE GAY MARRIAGE BY NEXT YEAR.

ALL WE NEED TO DO IS VOTE!!!!!


REBLOG TO SAVE LIVES

escapetotheforests:

openyourthird-eye:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.
THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.
The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.
AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.
THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO
I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS
LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL
IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

OKAY I SWEAR TO GOD THIS THING WORKS YOU HAVE TO PATIENT BC I WISHED THAT I COULD MOVE AWAY FROM MY SHITTY TOWN TO A WARM PLACE AND GUESS WHAT THIS JULY IM MOVING TO NORTH CAROLINA OKAY GUYS IM NOT MAKING THIS UP I AM SO CONFUSED ACTUALLY THIS IS GREAT BYE

I REMEMBER WISHING THAT A BOY THAT I HAD NOT SPOKEN TO IN LIKE A YEAR WOULD MESSAGE ME AND FUCKING THREE MINUTES LATER I GOT A MESSAGE FROM HIM.

escapetotheforests:

openyourthird-eye:

highonvodka:

themixedbagofspooky:

spoopy-len-in-a-dress:

riningear:

doryishness:

displaced-angel:

ryedragon:

inritum:

reblog and make a wish!


this was removed from tumbrl due to “violating one or more of Tumblr’s Community Guidelines”, but since my wish came true the first time, I’m putting it back. :)

OH MY FUCKING GOD, IT’S BACK ON MY DASH.

THIS SHIT WORKS OKAY, I AM DEAD SERIOUS.

The last time I saw this on my dash, I didn’t think it would happen, so jokingly I wished I could go to a fun. concert.

AND GUESS WHAT, I WENT TO A FUCKING FUN. CONCERT.

THIS SHIT WORKS, TRY IT.

YOOOOOOO

I SAW THIS ON MY DASH THE OTHER DAY AND THOUGHT “ITS WORTH A TRY” SO I WISHED I COULD GET A 3DS

LITERALLY LIKE 4 DAYS LATER MY DAD SENT ME A PICTURE OF THE 3DS XL HE BOUGHT FOR ME WHILE I WAS AT SCHOOL

IM STILL FREAKING OUT ABOUT THIS

holy fuck, I didn’t expect this to work, I was like psh, whatever it’s just a quick reblog, but I wished my Dad would actually respond back to me AND HE FUCKING DID A FEW DAYS LATER, I GOT A FUCKING TEXT FROM MY DAD TODAY WHO HASN’T SPOKEN OR RESPONDED TO ME IN MONTHS HOLY FUCK WHAT IS THIS MAGIC IT WORKS. 

I WANTED TO SEE MY BOYFRIEND AND I DIDN’T THINK I’D GET DAYS OFF BUT THIS WEEKEND I’M HEADING UP THERE??? THIS IS CRAZY SHIT 

SO LIKE I JOKINGLY WISHED FOR MY OWN LEN KAGAMINE AND THEN LIKE A WEEK LATER I GOT A LEN NENDOROID??? H ELP

WTF OKAY SO THIS SHOT ACTUALLY WORKS BECAUSE WHEN I WISHED, I HAD WISHED MY CRUSH WOULD LIKE ME BACK AND GUESS WHAT? I HAVE A BOYFRIEND NOW. WHAT THE HELLLLL?????

ok I’ve said this before but IM DOING IT AGAIN THE FIRST TIME I SAW THIS, MY WISH DID COME TRUE SO I REBLOGED AGAIN AND SAID IT IN THE TAGS BUT THEN I WISHED FOR SMTH ELSE AND IT LITERALLY LITERALLY HAPPENED LIKE A COUPLE DAYS LATER WHAT THE HELL SO NOW IM WRITING THIS HERE FOR YOU BC I DONT BELIEVE IN THIS CRAP BUT STILL IT’S AN AWFULLY BIG COINCIDENCE

OKAY I SWEAR TO GOD THIS THING WORKS YOU HAVE TO PATIENT BC I WISHED THAT I COULD MOVE AWAY FROM MY SHITTY TOWN TO A WARM PLACE AND GUESS WHAT THIS JULY IM MOVING TO NORTH CAROLINA OKAY GUYS IM NOT MAKING THIS UP I AM SO CONFUSED ACTUALLY THIS IS GREAT BYE

I REMEMBER WISHING THAT A BOY THAT I HAD NOT SPOKEN TO IN LIKE A YEAR WOULD MESSAGE ME AND FUCKING THREE MINUTES LATER I GOT A MESSAGE FROM HIM.

hho-hhe:

When someone unfollows me I take it very personally.

Hey guys,

So I’m gonna be absent for a few days because my computer will be getting fixed/receiving a new one. I will still be queueing from mobile, but that’s about it. 

DON’T LEAVE ME

jon-snow:

god bless sdcc